مثل همیشه شدم،غمگین و سرد


مَه نامه
نوشته های این وبلاگ تنها غباری از کتابم اند ،ساده و بی آلایش تنها برای خاطراتم


جمعه 13 بهمن 1391برچسب:,
مثل همیشه شدم،غمگین و سرد
الان تو ماشین نشستم منتظر بابامم برسونمش جایی،حسابی تو غمم گره خوردم .یه آهنگ غمگین تو ماشین یه دل شکسته ،یه فکر بسته ،حالم خیلی گرفته. یه روزی واسه ثانیه هام برنامه می چیدم یه زمانی عاشق بودم ،خیلی خوش می گذشت ولی الان غمگینم سردم تموم باورام انگاری خیال بود اینجا کسی تو حال من نیست تا باورم کنه،،،خدایا شکرت که سلامتی دادی بهم شکرت که مسلمون به دنیا امدم شکرت که منوشاعرکردی ولی ناشکرم به خاطر دلم،،،بابام امد بای خاطرها.





نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت13:28---17 بهمن 1391
سلام مهیار جان .خوبی؟چرا بهمون یه سر نمیزنی؟راستی چرا وبلاگت بیشتر مواقع بازنمیشه واسم؟منتظرتمااااااا

زهرا
ساعت13:28---17 بهمن 1391
سلام مهیار جان .خوبی؟چرا بهمون یه سر نمیزنی؟راستی چرا وبلاگت بیشتر مواقع بازنمیشه واسم؟منتظرتمااااااا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
+ جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, | 19:55 | مهیار

This template generated and design by Nightnama on 2013 do not Copy